Časté dotazy

Pročtěte si prosím následující otázky a odpovědi.

Co je nutno uvádět do mailu při rezervaci? Je nutno uvádět údaje o všech osobách?

Při rezervaci uveďte požadovaný termín, svoje jméno, adresu, telefon, počet a věk všech osob. Vše ostatní se doplní na místě při podpisu smlouvy.

Proč nelze provést rezervaci po telefonu?

Chceme mít proces rezervací přehledný a efektivní. Proto jsou na stránkách vždy veškeré potřebné informace a téměř okamžitě aktualizovaný kalendář obsazenosti jednotlivých chat. Po obdržení rezervačního mailu zadáme rezervaci do systému a zodpovíme na případné dotazy. Veškerá komunikace je navíc archivována a v případě potřeby lze velice rychle dohledat potřebné informace.

Co dělat v případě, že je nutný telefonický kontakt?

Pokud by přecejen bylo z nějakého důvodu nutné nás kontaktovat telefonicky, lze to na čísle 601 66 99 11, na kterém je hlasová schránka (po pípnutí na konci vzkazu). V případě potřeby se co nejdříve ozveme zpět.

Kde potom získám informace o příjezdu? A co dělat například v případě problémů na cestě?

Po předběžné rezervaci obdržíte mailem veškeré potřebné informace, včetně telefonického kontaktu na paní správcovou. S ní se lze operativně domlouvat ohledně příjezdu a předání chaty. Paní správcové lze následně volat i ohledně věskerých záležitostí spojených s pobytem na místě (např. zapůjčení dětské postýlky, závada na zařízení chaty, apod.)

Jaký je maximální počet ubytovaných osob?

V uvedené ceně za chatu je maximálně 6 ubytovaných osob. Pro dvě další osoby lze objednat přistýlku za příplatek.
Do tohoto počtu se nezapočítávají děti do 2.99 let. Je možno si bezplatně zapůjčit dětskou postýlku.

Je možno si chatu pronajmout jen na víkend?

Ano, víkendové pobyty jsou možné mimo vymezené sezóny uvedené na stránce s cenami: zde.

Co znamená minimální cena pobytu a proč není možno chatu rezervovat například jen na jednu noc?

V současné době nelze rezervovat pobyt, jehož cena je nižší než 3000 Kč. Je to z ekonomických důvodů, zkrátka se to nevyplatí. Máme fixní náklady na předání chaty a administrativu s tím spojenou, opotřebení inventáře, apod.

Je možno jet na rekreaci i v zimě?

Samozřejmě, naše chaty jsou obyvatelné celoročně. Každá chata je zateplena a vytápěna radiátory s vlastním plynovým kotlem.

Proč vyžadujete na místě 2000 Kč vratné kauce?

Bohužel ne každý je tak zodpovědný rekreant jako právě Vy ;) Tato kauce je alespoň malá pojistka pro nás, že při odjezdu dojde k řádnému předání chaty, vyúčtování spotřeby energií a vody a případné úhradě zaviněných škod na inventáři chaty.
O převzetí a vrácení kauce bude vždy sepsán doklad, který je součástí předávacího protokolu.

Na stránkách uvádíte, že je možnost připojení k bezdrátovému internetu. Kde získám přístupové údaje a jak se připojím? A je zde nějaké omezení?

Při příjezdu na vyžádání obdržíte heslo. Jsou potřeba alespoň základní znalosti, jak se na Vašem zařízení připojit k Wi-Fi. Technická podpora ze strany paní správcové je vyloučena.
Bezplatný internet pro rekreanty je řešen technologií ADSL a je určen výhradně k běžnému surfování po www stránkách, případně vyřizování běžné emailové komunikace. Není určen pro sdílení nebo stahování velkého objemu dat, sledování videa ve vysokém rozlišení, případně jiným aktivitám, které by neúměrně zatěžovaly linku. Z toho plynou i možná omezení. Internetové připojení je negarantované, bez nároku na jakoukoli náhradu z naší strany. V případě pracovních pobytů je nutno si zařídit garantované připojení vlastní.

Je možno vzít na chatu psa případně jiné domácí zvíře?

Ano je, ale pouze po předchozí dohodě. Poplatek za psa je 100 Kč / noc. Pes (či jiné zvíře) musí být slušně vychovaný a čistotný. Nesmí ničit nábytek, pobývat v postelích, na sedačkách a křeslech. Dojde-li k poškození vybavení, je majitel psa povinen uhradit vzniklou škodu. Majitel si také sám zajistí pro psa pelíšek a misky na žrádlo a vodu. Platí přísný zákaz k těmto účelům používat vybavení chaty (deky, nádobí, apod.)